Premium Recipes Club 72-221

  • 12 May 2020
  • 1 svar
  • 2058 visningar

Hej. min son som använder sig av detta Konto och abonnemang har fått flera SMS som detta:

”Du har bestallt en prenumeration pa MobiApp Games Club.50 kr/vecka+50kr medlemsavgift(en gang).For att bekrafta bestallningen SMS:aGOTT till 72221”


Jag har nu klickat bort betalsamtal och det står inte att det är någon merkostnad på nästa faktura. Vi kanske klarar oss?!

men hur gör vi om vi skulle bli debiterade? och vad bör jag göra? Hoppas på att få något bra svar på mina frågar inom kort.

MVH


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +20

Hej Michael!

Ibland tar det någon dag för köp att synas inne på Mitt Vimla, när man inaktiverar betalsamtal kan det inte ske fler debiteringar från och med att man inaktiverat det men har debiteringen skett innan kommer den komma in ändå. Ni ska fått information ifrån företaget hur man avbryter en eventuell prenumeration. Blir ni debiterade bestrider ni kostnaden hos företaget köpet är gjort hos och ni kan även vända er till Etiska Rådet för Betaltjänster för råd och hjälp i bestridande. Har du funderingar kring ditt abonnemang och kostnader rekommenderar jag att du kontaktar vår support då vi inte kan hantera personlig information här.

Med vänlig hälsning, Robin


Svara