✅ Besvarat

data

  • 6 December 2020
  • 1 svar
  • 59 visningar

Hej! Min data har inte fungerat sedan jag bytte till Vimla 2.0 för några månader sedan. Jag har data kvar, och det fungerar ibland i vissa appar, men kan inte googla, gå in på min bankapp osv. Jag kan lyssna på Spotify, men inte söka efter nya artister. Jag har startat om mobilen flera gånger. Vad är det som är fel? 🤔

icon

Bästa svar av Spotify 6 December 2020, 16:33

Visa original

Detta ämne är stängt för kommentarer

1 svar

Hej! Min data har inte fungerat sedan jag bytte till Vimla 2.0 för några månader sedan. Jag har data kvar, och det fungerar ibland i vissa appar, men kan inte googla, gå in på min bankapp osv. Jag kan lyssna på Spotify, men inte söka efter nya artister. Jag har startat om mobilen flera gånger. Vad är det som är fel? 🤔

Du måste ställa in APN:

https://vimla.se/apn

Klicka på länken, sen väljer du din telefontillverkare och följer instruktionerna.