PINSAM

  • 4 September 2019
  • 4 svar
  • 11 visningar

Jag försökte komma i kontakt med Vimlas support för mer än 4 dagar och ingen hade svarat och kunde aldrig nå er för att ni inte VILL!!! Och för att ni bryr sig inte över era egna kunder, ska jag flytta till ett annat operatör. Men det fick jag inte HELLLER!! För att jag kunde inte komma i kontakt med er. PINSAMT VIMLA att ni svarar aldrig och det var jag som tipsat er så att nu nästan helan familjen och mina kompisar har vimla.

Jag vill att ni ska hjälpa till med mitt nr flytt OCH Det ÄR ENLIGT LAGEN OCH AVTALET SOM SKYDDAR MIG SOM KUND!!

Behöver svar SÅ SNABBT som möjligt för att nu har jag ingen täckning och ingen kan nå mig !!!!!!!!!

DE ANDRA FÖRETAG SVARAR SNABBT OCH HJÄLPER DERAS KUNDER MED ALLT!!!



4 svar

Användarnivå 6
Emblem +1

OK, det är abslut inte bra att Vimla ine svarat dig. Men om jag förstår dig rätt från annan post har du redan avslutat ditt abonnemang hor Vimla, så du är ju inte kund längre. Jag hoppas Vimla kan hjälpa dig att frigöra ditt nummer för den nummerflytt du vill göra ändå.

Det är inte Vimla som gjort fel så att din nummerflytt inte funkar. Det är du som avslutade abonnemanget innan du begärde nummerflytt. Men fortsätt försöka nå Vimla på chatt ändå så kan de kanske hjälpa dig.

Absolut inte deras fel att min Kort fungerar inte längre. Men att de inte svarar är deras fel samt försökt jag för några månader sedan att kontakta de för att min surf slutade väldigt snabbt även att jag hade inte använt den så mycket men ingen svar och det gjorde mig väldigt arg. Och jag är ju kund för att jag har en abonnemang till hos Vimla för att jag har två nummer .

Jag tyckte så mycket om Vimla i början och tipsat många vänner men synd att många saker händer. Samt vill jag säga att nå de på Chat går inte för att jag fick vänta en timme nån gång och hade jag varit hela tiden i plats 50 eller 53 och idag hade jag varit i början i plats 21 och sedan blev jag 25!!!!! Vadå!

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Nawar-Jendawi!

Tråkigt att du haft en sån dålig supportupplevelse! Jag har besvarat dig i denna tråd där jag informerar om att ditt nummer nu är öppet för flytt :)

https://forumet.vimla.se/topic/4454/hemskt-service-med-nummerflytt/7

Jag låser därför denna tråd!

Svara