Nekad nummerflytt

  • 28 September 2020
  • 3 svar
  • 22 visningar

Hej! Jag fick nekad nummerflytt pga bindningstid på mitt gamla abonnemang. Skrev i alla uppgifter och datum som behövdes för att fixa detta men har ej fått svar. Vad gör jag nu?


Detta ämne är stängt för kommentarer

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Linnea Anna Maria,

Besvara mailet om nekad nummerflytt och be oss göra ett nytt försök på flytten så får du inom kort ett nytt svarsmail som bekräftar flytten till det nya datumet :)

Jag har gjort det men ej fått något svar. Borde jag skriva igen eller betyder det att jag angivit fel uppgifter??

Användarnivå 3
Emblem +20

Hej @Linnea Anna Maria 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.