Fått två nya Sim-kort

  • 13 January 2020
  • 1 svar
  • 17 visningar

Hej,

Efter att ha fått sms om vimla 2.0 gick jag in på länken och fixade det nya simkortet. När jag skulle aktivera det nya sim-kortet på hemsidan så funkade inte den koden som följde med. Jag antog att det va något tillfälligt och lämnade det som det var och fortsatte med mitt gamla sim. Nu några månader senare fick jag per automatik hemskickat ett nytt simkort som kommer automatiskt att aktiveras den 16 januari.

Så min fråga är om jag ska bara slänga det gamla simkortet jag fått och använda det nya? Ska jag spärra gamla simkort? Finns det någon support att komma i kontakt med förutom just här?


All hjälp uppskattas


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +1

Hej @Houman-Souzani!

Simkortet som skickades ut i det senaste utskicket är det som kommer aktiveras den 16 januari. Tidigare simkort är inte aktuellt, såvida du inte har ett annat abonnemang i hushållet som detta kan tillhöra. Det behöver ej spärras eller liknande då det ej är aktiverat på ett abonnemang.

Du kan nå vår support på hej@vimla.se eller chatta med oss via vimla.se/kontakt 9-16 på vardagar!

Mvh Mimmi



Svara