Saknar 50GB data efter abonemangändring

  • 21 October 2019
  • 5 svar
  • 5 visningar

hej,


i somras uppgraderade jag mitt abonemang lite tillfälligt för att få lite extra data. 50 GB extra lades till i min pott, men den försvann igen efter en kort tid, trots att jag betalt för uppgraderingen.

Har mailat in till support (#618668) men aldrig fått någon respons. Har även varit i kontakt med support via chat och blev då utlovad att den förlorade datan skulle återföras. Det har dock inte hänt.

Nu vill jag gärna att ni för över 50GB till min pott så jag slutligen kan få använda den data jag har betalt för. Min pott är snart slut så jag behöver verkligen det jag betalt för.


//Sofie


5 svar

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Sofie-Nicklasson!

Jag har nu mailat dig med ett svar i ärendet! :)

Mvh Emil

Tack för hjälpen! Ser att det står 540 kr för betalning i början av november i både appen och på Mina Sidor på nätet, men jag utgår ifrån att det inte stämmer.

Användarnivå 6
Emblem +54

@Sofie-Nicklasson, Nej som jag skrev i mailet är det inget du kommer behöva betala för utan din faktura kommer som vanligt att vara för 2 GB abonnemanget och inte det högre :)

Mvh Emil

@Emil_Vimla Tack!!

Användarnivå 6
Emblem +54

@Sofie-Nicklasson

Borde se rätt ut inom någon minut :)

Ha det fint!

Svara