Missnöjd med Klarna

  • 11 September 2018
  • 2 svar
  • 13 visningar

Jag begriper inte detta med KLARNA. De frångår vanliga bankers överenskommelser med 14 dagar före betalning, vilket räknat från deras utskriftsdatum kan bli avsevärt mindre.

Speciellt om man har eftersänd post är det lätt att missa datum, vilket hänt mig upprepade gånger i sommar. Måste söka en annan betalningsform och förhoppningsvis bli av med dom.


2 svar

@Alice-Weibull

Du kan alltid anmäla dig till testet av ny betalpartner med faktura via mail:

https://forumet.vimla.se/topic/3063/test-av-ny-bet...

Användarnivå 5
Emblem +4

@Alice-Weibull

Hej!


Precis som @Spotify säger så får du gärna testa vår nya betalpartner för fakturor, du kan signa upp dig här: vimla.se/bill


Det du beskriver om Klarna känner jag inte igen då alla våra fakturor skickas via e-post i början på månaden. Du har då 14 dagar på dig att betala fakturan från det att den skickas ut till dig. Du kan självklart annars ladda ned Klarnas app eller hitta alla dina fakturor på my.klarna.com


Vill du istället ha automatisk dragning för ditt abonnemang så kan du ändra din betalmetod till antingen autogiro eller automatisk kortbetalning, för att ändra till det så finns en guide här: vimla.se/betalmetod


/Alex

Svara