Misslyckas betalning

  • 10 September 2018
  • 6 svar
  • 7 visningar

Jag kan ej betala mina fakturor via varken autogiro eller kortbetalning trots att jag har täckning på mitt konto


6 svar

@Jan-Åkerström


Hur lyckades du skriva här utan internet? Prova med samma metod gentemot Mitt Vimla nu, eller chatten på måndag morgon.

Hej, kan inte betala senaste fakturan! Telefonen funkar inte att ringa med och inget internet. Vimla vill att jag loggar in med

bankID men hur gör jag när inget internet finns? Någon som vet? Kan inte ändra betalningsmetod på månad som redan passerat.

Jan

@Magnus-Rostedt

@Christian-Amundin

Jag ser att ni uppdaterat betalmetoden så betalningarna gått igenom, vad bra!

Please can someone help me release my line. I mistakenly press spärras


Jag har samma problem

@Magnus-Rostedt

Jag har också haft problem att betala, har mailat Wimla men det tar tid att de svarar.

Svara