Felaktiga fakturor varje månad

  • 31 juli 2018
  • 1 svar
  • 4 visningar

Säkert 6/7e gången nu mina fakturor inte stämmer och jag måste spenderar timmar på att vänta/prata med supporten.

Jag har ett abonnemang 100GB för 350:-/m

Minus 50kr studentrabatt, 300:-

Minus 60kr tipsningar, 240:-


Ändå, så lyckas ni inte åtgärda problemet att det i princip varje månad, tas bort 50kr studentrabatt, och istället läggs på en avgift på 88,34kr? Det är alltid 88,34kr??

Asså hur svårt kan det vara att sätta en månadskostnad till ett fast belopp???


Snälla nån, jag orkar inte detta mer, fixa era buggar för guds skull...


1 svar

Användarnivå 5
Emblem +4

Hej @Ludvig-Åman!


Tråkigt att det varit ett återkommande strul med betalningarna. Jag har lyckats hitta felet och nu åtgärdat både kommande faktura, sant kommande betalningar så att du debiteras den korrekta summan.


/Alex

Svara