fel seniorrabatt bara dragit av 34 öre!

  • 3 November 2018
  • 9 svar
  • 7 visningar

Hej:
Ni har denna månad bara dragit av seniorrabatt med 34 öre????

Hur kan det bli så?

Förra månaden var det korrekt med 10 kr avdrag.


9 svar

Användarnivå 6
Emblem +1

Seniorrabatt i pengar?? Finns väl inte? Vi som är 55+ (eller studenter) får mer surf i våra abonnemang, det är vad seniorrabatten består av. T.ex. får jag 6 GB istället för de 2GB icke-seniorer får.

Det kan vara bra att lugna ner sig lite ifall uppgifterna på Mitt Vimla ser tokiga ut strax efter månadsskiftet. Det är allmänt känt att uppgifterna på Mitt Vimla kan visa lite vad som helst strax efter månadsskiftet. Det brukar i nio fall på tio rätta till sig efter någon vecka eller två.

Skulle det inte göra det kan man kontakta Vimla supporten lite senare i månaden.

@Sven Nu var det ju så att det kom en räkning där de vill automatiskt dra fel summa. Det ville jag förhindra.

Ja, det kan jag förstå. Jag visste inte att du hade fått en felaktig räkning. Om räkningen inte stämmer så är det bästa att kontakta Vimla supporten direkt på chat:en.

@malte2 sa:

@Sven Nu var det ju så att det kom en räkning där de vill automatiskt dra fel summa. Det ville jag förhindra.
Användarnivå 5
Emblem +4

@malte2


Precis som @Sven säger så är det absolut bästa att kontakta oss via mailen eller chatt vid fakturafrågor då vi inte vill att några personuppgifter lämnas ut här på ett öppet forum. Så du är varmt välkommen in i chatten som du hittar på support.vimla.se


/Alex

jag har mailat men inte fått svar. fel summa redan dragen.... får väl hitta tid till chatt

Användarnivå 5
Emblem +20

Hej @malte2


Jag har sökt efter ditt mail men inte hittat något skickat från din mail till hej@vimla.se
Kom ägrna in till vår chatt så snart du kan så vi kan se över novembers faktura och korrigera om något blivit fel!

jo jag mailade, fick tom bekräftelsemail på att ni fått mailet och återkommer men sen hände inget mer.

Men jag har chattat med Tobias nu och han såg genast det knasiga och fixade till felet. Tack

Användarnivå 5
Emblem +20

@Mona-Neumann


Vi har lite längre svarstid just nu via mail då vi har en del i supporten, men toppen att Tobias fixade det 🙂

Svara