Fakturor

  • 15 August 2019
  • 2 svar
  • 3 visningar

vad är det för fel på er igentligen. Får inte fakturorna som ska komma på mail. Har efterlyst den fakturan 3ggr. Sen lägger ni på straffavgift och säger att ni skickat den.
Skitföretag tycker jag. Ska ni lura era kunder på pengar. Ska ni vara kvar i denna branch får ni skärpa till er.

Svärtar ned Telenors namn gör ni också.


2 svar

@Tommy-Lindblad

Samma sak hände mig i juli.

Fick inget mail med fakturan, utan råkade bara se i min Vimla-app att det låg en faktura som skulle betalas den 28/8.

Jag fick fram fakturan den vägen och hann precis betala i tid.

Man sade att man skickat mail, men det fanns inget i vare sig min inkorg, skräppost-mapp eller papperskorg.

Så något har gått snett på deras sida.

I augusti fick jag dock mail med fakturan.

Känns dock väldigt opålitligt.


Ser från tidigare inlägg till supporten att de svarat för 7 månader sedan att de skall ordna med riktig e-faktura lösning till bank, med Billogram.

Än har vi inte sett något av det och vilket annat företag tar så lång tid på sig???

Skärpning Vimla!


//PI

Verkligen skit företag.

Flera månad i rad betalade jag dubbelt på grund av jag kan inte ändra betalningsmetod.

Vill ändra till autogiro men det går inte.

Väntar en månad till därefter avslutar jag min abonnemang

@Tommy-Lindblad

Svara