Fakturan skickas till fel e-post

  • 3 January 2019
  • 4 svar
  • 37 visningar

Hej! Jag har ändrat min mailadress under mina uppgifter men ändå kommer fakturan till min gamla adress??? Hoppas det går att lösa .Jag reser bort några månader och vill ha min faktura på autogiro.

😃


4 svar

@resenär

Autogiro kan du välja om byter betalmetod i appen. Man lär anmäla autogiro hos Klarna. Det står tyvärr bara klarna sen på konto dragningarna. Därför kör jag bara med kortbetalning istället.

Annars såg jag detta angående fakturor.

https://forumet.vimla.se/topic/3512/ny-betalpartne...


Lycka till!

Det är inte Klarna längre

För mig är det klarna, men det är väl för att de bara flyttar över de som har faktura och jag kör kortbetalning. Om det är Billogram du fått så kommer du få vänta lite innan autogiro blivit tillgängligt då det ej är klart än. Men som de skrev kommer man kunna välja sen på fakturan man fått om man vill betala med autogiro.

Användarnivå 5
Emblem +4

@resenär Om du använder Billogram så kan du hitta fakturan på Mitt Vimla. När du väljer att betala den så kan du sen i sista steget välja att ha det på autogiro för framtida betalningar.


/Alex

Svara