✅ Besvarat

Betaltjänster Vadå?

  • 8 September 2020
  • 3 svar
  • 256 visningar

Jag har på min senaste faktura en post “Betaltjänster” à 176 kr. Jag vet med säkerhet att jag inte har utnyttjat någon “Betaltjänst” och begärt en förklaring till vad beloppet avser. Inget svar! Har sett på chatten att många ställer sig samma fråga. Rådet att gå till “Mitt Vimla” - “Förbrukning” - “Betaltjänster” fungerar inte (ger ingen förklaring).

Varför kan det vara så omöjligt för Vimla/Billogram att på fakturan lämna någon liten ledtråd till vad posten “Betaltjänster” avser. Jag utgår från att det inte är Vimla självt som skall ha beloppet utan någon tredje part.

 

Betalningsansvarig för fakturanummer 7273342

icon

Bästa svar av Emil_Vimla 9 September 2020, 09:24

Visa original

Detta ämne är stängt för kommentarer

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Sven Save,

Du blir debiterad av Easypark på faktura #7273342

Hej Emil!

Tack för info! Men jag undrar fortfarande varför denna information (vilket företag det gäller) inte kan anges direkt på fakturan?

Med vänlig hälsning

Sven Save

Användarnivå 7

Hej @Sven Save,

Tack för din feedback! Jag ska lyfta det vidare till våra utvecklare eftersom det vore topp om betaltjänster specifierades på själva fakturan.

Du kan kicka på vilka specifika betaltjänster har lagts på din faktura genom att logga in på Mitt Vimla, och under fliken Förbrukning markera Visa betaltjänster så får du upp en lista av alla betaltjänster på just denna faktura.