Fråga

Betaltjänst

  • 12 July 2020
  • 1 svar
  • 105 visningar

Upptäckte att min sons faktura innehöll en betaltjänst på 90 kr. Han är 11 år och när jag skaffade abonnemanget till honom så spärrade jag självklart alla betaltjänster och betalsamtal. Han kan inte logga in på “mitt vimla” så hur har det kunnat ändrats att han kunde köpa det här IQ testet han gjort på nätet. 

Det jag vet är att vi bytt till nya sim kortet för vimla 2.0 men det borde väl inte ändra inställningarna

 


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +20

Hej @Magnus Alexandersson 

Bytet till 2.0 ändrar inte inställningarna för t.ex betal-/utomlandssamtal. 

Då vi inte kan skriva ut personlig information här på forumet behöver du kontakta vår support. 

Du når oss via mejl (hej@vimla.se) eller via vår chatt du hittar på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16)

Med vänlig hälsning, Robin 

Svara