Behöver man göra något?

  • 5 augusti 2018
  • 2 svar
  • 2 visningar

Jag såg ett blogginlägg från Vimla från förra året där det annonserades stora förändringar under 2018. Jag har autogiro och ännu inte märkt något, men om vi som kunder ska göra något ges väl klara besked om detta i förväg?

Det vore kanske bra med en kort uppdatering om vad som kommer att ske och när?

Annars är jag helt nöjd med Vimla :-)


2 svar

@Per-Olof-Rehnquist

Uppdatering av information sköts tyvärr väldigt dåligt av Vimla. Vi blir gång på gång lovade att "nu ska informationen bli bättre", men det blir den inte. Självklart borde det finnas info nu när betallösningen som var lovad till december 2017 fortfarande inte har förverkligats.

Situationen är att vi är åtta månder efter plan och fortfarande har vi inte fått något besked. Jag tror att vi får vara glada om det blir av innan årets slut. Men jag blir inte förvånad om det dröjer längre än så.

Vi som varit med i Vimla ett antal år vet att saker brukar ta vääääldigt lång tid...

@Sven Tack, ungefär som jag trodde.

Svara