Autogiro och betalning

  • 19 August 2019
  • 2 svar
  • 36 visningar

Hej!

Jag har autogiro och det har fram till i sommar fungerat men nu dras inte pengarna fast det finns täckning. Jag får du påminnelseavgift. När denna då är betald får jag ytterligare påminnelse om att det inte är betalt och att numret nu är spärrat för utgående trafik. Tills detta har lagts en påminnelseavgift på ytterligare 60 kr.

Vad sysslar ni med????

AKTIVERA mitt nummer direkt!!!!


Mvh

Thomas



2 svar

Har 4 Abonnemang varav 3 är för barnen och alla har autogiro. Ni byter från Klarna till Billogram och så många kunder drabbas av betalningspåminnelse som jag. Att sätta kunder i arbete är inget bra och sätta dem i knipa är ännu sämre. Nu har jag ändrat barnens abbonemang till nytt autogiro men det 4 finns ingen länk till autogiro på fakturan och lyckas därmed inte ändra . Vad gör jag. Tycker dessutom att ni kan krediteras alla påminnelseavgifter som skapats av ert leverantörsbyte.

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Thomas-Sernemo,

Jag har nu kikat igenom ditt ärende och svarat på ditt mail!

Mvh Emil

Svara