Angående fakturan för förra månaden

  • 5 August 2019
  • 3 svar
  • 6 visningar

Hej. Kan inte betala fakturan. Vad ska jag göra för att få igenom det? Finns pengar på kortet men har försökt flera gånger nu och det funkar inte. Sett att fler haft samma problem.


3 svar

Användarnivå 5
Emblem +20

Hej @Veronica-Berglund219
Jag har kikat på ditt abonnemang och vad jag kan se så har du både uppdaterat din betalmetod samt betalat 🙂 Allt ser topp ut!
Hör av dig om du har fler fundeirngar.


Mvh





Hej, jag är en ganska ny kund hos er och jag skulle gärna betala er via autogiro, eftersom jag inte har bank-id skulle det underlätta för oss alla. Hur ska jag kunna ändra från faktura till autogiro ?? Susanne Williamsson i Nybro

Användarnivå 6
Emblem +54

Hejsan @Susanne-Maritha-Yvonne-Williamsson,

Har du inte mobilt bankID går det tyvärr inte att ansluta autogiro för fakturorna hos oss. Jag rekommenderar dig istället att byta till kortbetalning genom att följa vår guide vimla.se/betalmetod

Kortbetalning fungerar precis på samma sätt som autogiro med automatiska dragningar från ditt konto.

Mvh Emil

Svara