✅ Besvarat

simkort

  • 29 August 2020
  • 3 svar
  • 140 visningar

Hej! Jag har inte fått mitt simkort än då jag beställde den för ca 18 dagar sen. Har kontaktat supporten via Mail men inte fått svar. Skulle man kunna få ett nytt skickat då det första aldrig kom fram eller hur funkar det? 
 

Mvh, Michelle

icon

Bästa svar av MichelleHyn 1 September 2020, 08:52

Visa original

Detta ämne är stängt för kommentarer

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @MichelleHyn ,

 

Självklart kan vi skicka dig ett nytt SIM-kort. Däremot eftersom det första inte kommit fram vill jag att du loggar in på mitt.vimla.se → Kontouppgifter och dubbelkollar så att adressen vi har till dig är rätt. Är den det går du vidare till “inställningar” → Spärra SIM så skickar vi dig ett nytt.

Tack för ett svar! Men jag kan tyvärr inte spärra ett simkort jag inte haft än då det står att man måste ha ett aktivt simkort. Adressen stämmer dessutom och min nummerflytt görs snart så skulle gärna få ett nytt simkort så fort som möjligt 

Hej

Behöver en ny simkort så snart som möjligt.

0735052012