SIM-kort ej levererat

  • 1 October 2020
  • 4 svar
  • 39 visningar

Hej, Jag beställde ett Vimla SIM kort den 16 september men det har inte anlänt än. Hur länge till kommer det att ta? 


Detta ämne är stängt för kommentarer

4 svar

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Tobias Karl Erik,

Har SIM-kortet inte kommit ännu misstänker jag att det kommit bort i postens hantering.

Logga in på Mitt Vimla → Kontouppgifter → Stämmer adressen vi har till dig där?

Gör den det går du vidare till Inställningar → Spärra SIM så kommer ett nytt SIM-kort inom 1-3 arbetsdagar.

Hej, Okej. Adressen är rätt och jag kan inte använda inställningarna för att jag inte har ett kort som är aktiverat. Så hur gör vi då? 

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Tobias Karl Erik,

Nytt SIM går ut till dig idag.

Hej, Okej vad bra. Tack för hjälpen.