Fråga

pausat abonnemang

  • 1 October 2020
  • 1 svar
  • 46 visningar

Fick Mail att mitt abonnemang är pausat, fast jag inte pausat det själv. Jag kan inte ringa, smsa eller surfa, vilket är ett stort problem för mig. Jag behöver internetet för att klara av skolan. Har haft mycket problem med vimla på senaste, funderar på att byta på grund av att ni klantar er och sedan dröjer med att svara. En enkel lösning hade varit om ni hade telefonsupport. Vill gärna att ni åtgärdar problemet nu, kan inte själv gå in och ta bort pausen. 

 


Detta ämne är stängt för kommentarer

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Hjälpmedabonnemanget,

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.