ny månad men kan inte ringa ?

  • 1 April 2015
  • 7 svar
  • 4 visningar

ny månad med nya viktiga samtal att ringa men fungerar ej vad är felet ? MVH


7 svar

Användarnivå 2

Antar att du gjort slut på alla de 60 samtal du hade föregående månad?

Testat att starta om mobilen? Vad står det på mitt vimla? har de "uppdaterat" för denna månad med nya samtal?

 

Annars så skulle jag höra av mig till dem i chatten alternativt maila hej@vimla.se och förklara läget =)

Användarnivå 2

Kollade "mitt vimla" för mitt abonnemang. Verkar som att de inte uppdaterat surfen ännu för mig. Detta borde de fixa till så att det sker automatiskt vid 00:00 till en ny månad. Får se vad @@Petter säger om detta =) 

japp på mitt vimla är inget uppdaterat trodde verkligen att det skedde automatiskt vid ny månad mysko ?

Kan det kanske vara så att de använder sig av en månad i taget från det datum du signade upp?

DVS att de skapade ditt abonnemang den 12:e alltså fylls det på med ny suft/samtal/sms den 12:e varje månad?


nej så är det inte och så ska det inte va 

@@Superstar
Nej det är kalendermånad som gäller. Men vimla borde fixa detta för oss SM är morgonpigga

jag fick snabb hjälp i ärendet av kundservice som löste problem omgående !!

Svara