Nedgradera min dotters abonnemang

  • 27 February 2020
  • 1 svar
  • 10 visningar

varför kan jag ej nedgradera från 100GB till 6GB? Har försökt fler gånger i snart 3 månader.


1 svar

Användarnivå 7

Hej @Eva-Svindborg-Abdelaziz,

När du har försökt att nedgradera abonnemanget själv i Mitt Vimla, hur har du upplevd att det gick inte genom?

Alla uppgraderingar sker direkt dock alla nedgraderingar sker först vid månadskiftet. Dvs att om du nedgraderar ett abonnemang från 100GB till 6GB nu, kommer det första att synas på ditt abonnemang på 2020-03-01. Du kan skicka mig numret det gäller via PM så kan jag se till att det nedgraderas till 6 GB.

Du kan skicka mig PM genom att klicka på mitt användarnamn och sedan på Skicka PM-knappen när du landar på min profilsida.

Svara