Beställa kort i annans namn men betala med mitt konto,vad händer med rabatter osv?

  • 2 April 2015
  • 7 svar
  • 33 visningar

Hej,

Mitt verkar ok nu! och jag ringde Telenor och reggade mitt kontantkort så nu ska det inte vara några problem med min nummerflytt. Nu har jag en annan fråga, jag skulle värva min mor till er också men det visade sig att hon bara har ett vanligt Maestrokort och de går inte att handla över nätet med. Vi var inne på banken idag och beställde ett Masterkort till henne men att det skulle ta ca 5 dagar. Problemet är att ert erbjudande om 3 gratismån varade om jag inte missminner mig till den 4/4? Så hur kan man lösa det? Jag tänkte att jag kunde göra en beställning på ett kort till henne på mitt konto och att vi sen för över det till hennes nya kort. Men vad händer med rabatten? Dels de 3 mån + 10 :-rabatten till oss båda då jag värvar henne? Jag kollade upp hennes kort på Telenor och det verkar reggat då hennes namn kom upp på hennes sida då hon också tänkte föra över sitt nr.

7 svar

Hmm...bra fråga. Jag skulle råda dig att kontakta Vimla via chatten/meddelande, jag vet inte hur deras öppettider på chatten är idag. De brukar vara tillmötesgående och ni hittar säkert en lösning på problemt :)

Användarnivå 6
Emblem +5
Var kan du ha läst att det bara gäller till 4:e april? Vore intressant att veta, för jag har trott det är tillsvidare då jag inte sett något datum.

Skulle gärna också få feedback på 4/4. Så jag koppar in i tråden.

Hej, såg det på mitt Telenor sms första gången jag hörde talas om Vimla. Men det visade sig att det står tom 2/4....

Så finns här någon ansvarig som har svar på min fråga? Annars får jag beställa ett senast idag och förhoppningsvis få de 3 gratismån och missa värvningstian...

 

/Jocke.

Hej Backabusen,

Vimla erbjuder nu Maestro samt Visa Electron vilket du kan läsa mer om här: https://forumet.vimla.se/t5/Id%C3%A9er/St%C3%B6d-f%C3%B6r-Maestro-och-Visa-Electron/idc-p/2331#M608

 

Om du behöver hjälp hastigt, bör du gå in på live chatten som Vimla erbjuder, gå till "Så funkar det" sen längst ner i högra hörnet står det "Chatta med oss" tryck där, så kommer du få hjälp! :)

 

 

Hej,

 

Jag såg precis det. Hoppas nu det funkar, har skickat en tipslänk till morsan. Får hoppas hon fattar när jag guidar henne över tele ha ha.

 

Tack och Glad Påsk.

 

/Jocke.

Det går nog bra det där, hoppas du blir nöjd med vimla och tack det samma! :)

Svara