Avstängt mobilabonnemang

  • 16 September 2017
  • 9 svar
  • 15 visningar

Jag fick meddelande om att jag måste betala en faktura i tid annars stängs mobilabonnemanget av. Sista betalningsdagen hade då inte gått ut. Jag betalade med direktbetalning med kreditkort. Sedan stängdes mobilabonnemanget av ändå. Nu går det inte att ringa eller ta emot samtal, skicka eller ta emot sms.


9 svar

Användarnivå 6
Emblem +1

Kan det vara så att du har en gammal, obetald räkning och att det var den du skulle betala, inte den nya? Dubbelkolla för säkerhets skull. Annars måste något vara galet hos Vimla.

Samma här, trots kontakt med kundtjänst häromveckan där dom bekräftade att allt var betalt. Nu är min son på mässa och går endast att nå via snapchat. Tack för den Vimla..

Detta är mycket irriterande, jag har kontaktat Vimlas support men inte ens fått svar.

Användarnivå 6
Emblem +1

Supporten har stängt över helgen. Titta in på chatten nu på morgonen så ska det förhoppningsvis ordna sig snabbt.

Ingenting på morgonen, och inte heller på kvällen. Dålig service.

@Tigern

Varför kontaktar du inte dom på chatten? Det är öppet i 20 minuter till så skynda dig, Vimla är erkänt sega på att svara på mail.

Användarnivå 6
Emblem +1

Nuär ju inte chatten öppen mer idag, men är det bråttom är det den som gäller. Utan tvekan! Och man får absolut inte skicka en epost till och fråga hur det går, för då hamnar man längst ner i högen eftersom de tar det äldsta först.

Chatten i morgon är det absolut bästa du kan göra om du inte hann göra det idag.

Står att chatten ska vara öppen 9-17. Måste alltså använda arbetstid. Nu är dessutom klockan efter 9 och chatten är ändå stängd.

Användarnivå 6
Emblem +6

@Tigern Klickan är strax efter åtta, du får hålla ut i 50 min när klockan blir nio

Svara