Avbryt avsluten abonnemang

  • 24 January 2020
  • 21 svar
  • 20 visningar

Hej!

Jag har tidigare valt att avsluta mitt abonnemang hos Vimla men har nu ångrat mitt val, hur löser jag detta?

Kan ni avbryta min uppsägning?

Mvh, Hanaan


21 svar

snälla svara, för att min abonnemang avslutas den 1/2.

Mvh Hanaa

Användarnivå 7

Hej @Hanaan-Elmi,

Ditt abonnemang är nu återaktiverat!

@Vimla_Felix

Tack så

Hej @Vimla_Felix

Jag har samma problem. Har avslutat mitt abonnemang men nu har ångrat mig men kan inte återaktivera den. Det avslutar 1/31 kan du hjälpa mig??

Användarnivå 6
Emblem +54

Hejsan @Shukri-Jimaale-Afrah,

Då har jag ångrat ditt avslut, abonnemanget tickar på precis som innan :)

Mvh Emil

@Emil_Vimla
jag kollade nyss och det står fortfarande att den ska avslutas

Användarnivå 6
Emblem +54

@Shukri-Jimaale-Afrah

Det kan ta ett litet tag innan det syns på Mitt Vimla men i mina system ska det inte avslutas.

Mvh Emil

Hej @Vimla_Felix @Emil_Vimla

Jag har samma problem och vill återaktivera min abonnemang då den avslutas 1/2. En annan sak är att jag vill ha nummerflytt till min nuvarande nummer, då i början den blev förnekad, men jag har fixat och hoppas att den fungerar!! Svara så snabbt ni kan. Tack

hej jag vill avsluta mi abonnemang..tack

Användarnivå 7

Hej @rimense1961,


Du kan själv avsluta ditt Vimla abonnemang genom att logga in på Mitt Vimla, och sedan under 'Inställningar' klicka på 'Avsluta' längst ner. Ditt abonnemang avslutas då och kommer att löpa ut vid månadskiftet.

Användarnivå 7

Hej @Slvana-Zeyad-Hammo-Hammo,


Jag har nu återaktiverat ditt abonnemang! Ser dock att ditt tidigare försök på nummerflytt nekades eftersom ditt gamla nummer var på ett oregistrerat kontantkort. Jag har begärt ett nytt försök på nummerflytten då för 2020-02-06, och du kommer att få bekräftelse via mail om den gick igenom eller ej.


Hör av dig om du får avslag på det så kan jag hjälpa vidare. :)

hej har skrivit till er att jag har Glömt mitt lösenord....ni skulle skickat email...men har inte fått nån...har skrivit 10 gånger nu

Inlägget redigerat pga personuppgifter.

@Vimla_Felix 2020-01-30

Användarnivå 7

Hej @rimense1961!

Jag kan inte hitta dina försök på att kontakta oss förutom ett mail du skrev för några minuter sedan - kan du berätta för mig vart du kontaktat oss - vill bara dubbelkolla att vi får in alla ärenden! :)

Det verkar som du har hittat länken till att återställa ditt lösenord där du kan ange din mailadress och få ett återställning på ditt konto som är kopplat till just denna mailadress. Återställningsmail kan ha också hamnat i din skräppost.

Hej! I have the same problem. My card stops subscription today. Could you help me to reopen subscription? Thanks.

hej! Mitt abonnemang är avslutat men vill ha tillbaka det. Hur går jag tillväga

Användarnivå 6
Emblem +54

Hello @Jiaxuan-Wang, I've noticed our technicians so they'll open your subscription again and it should be up and running within 24 hours.

Hej @Mihan-Celik Våra tekniker är på bollen att öppna ditt abonnemang igen så du är igång igen inom 24 timmar.

Mvh Emil

@Vimla_Felix sa: Tack så mycket! Jag beställde min abonnemang förra veckan men jag har inte fått mitt simkort?

Hej @Slvana-Zeyad-Hammo-Hammo,


Jag har nu återaktiverat ditt abonnemang! Ser dock att ditt tidigare försök på nummerflytt nekades eftersom ditt gamla nummer var på ett oregistrerat kontantkort. Jag har begärt ett nytt försök på nummerflytten då för 2020-02-06, och du kommer att få bekräftelse via mail om den gick igenom eller ej.


Hör av dig om du får avslag på det så kan jag hjälpa vidare. :)
Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Slvana-Zeyad-Hammo-Hammo,

Du beställer ett nytt SIM genom att logga in på mitt.vimla.se eller i Vimla-appen -> Gå till inställningar -> Klicka på ersätt SIM.

Dubbelkolla först under kontouppgifter att vi har rätt adress till dig :)

Mvh Emil

Hej!

Jag har fått mitt SIM-kort idag och den måste aktiveras för att jag ska använda den. Kan ni aktivera den?

Mitt nummer är 0700438543 :)

Tack för hjälpen

@Emil_Vimla

Användarnivå 7

Hej @Slvana-Zeyad-Hammo-Hammo,

Jag ser att du fick hjälp via chatten för att aktivera ditt nya SIM-kort i fredags. Fungerar allt som det borde nu?

Svara