✅ Besvarat

Ångra avslutad abonnemang

  • 20 June 2020
  • 3 svar
  • 126 visningar

Hej

 

Jag avslutade mitt abonnemang hos er och bytte till telefonor för nån vecka sen. Sedan ångrade jag mig och lämnade tbk allt till telenor. Nu vill jag ha mitt deal med vimla tillbaka med alla data och erbjudanden. Kan jag ångra det och  få tillbaka mitt abonnemang med mitt nummer och samlad data?? =( Ni är bäst insåg jag sen. 

icon

Bästa svar av Ida_Vimla 24 June 2020, 15:41

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +20

Hej Crisha,

Kul att du vill komma tillbaka till oss :)

Har du avslutat ditt abonnemang helt så kan du inte få tillbaka det som det var, det är en nybestälning som gäller då med nytt erbjudande och ny start med data. 

Jag ångra mig så ka. Du ta bort det 

 

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Emma Ingela Carolina ,

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Svara