Fråga

servicenivå

  • 9 August 2021
  • 1 svar
  • 48 visningar

  • Ny användare
  • 9 svar

Hallo! tycker det är dåligt att ni inte svarar på chatten och man blir utsparkad eller det bryts innan man kommer fram? och skickat epost flera gånger men inget svar? och konstigt ingen telefon man kan ringa till om man säljer telefon-abonnemang!? hade synpunkter klagomål och förslag titta hänt innan...


1 svar

Emblem +3

Hej @L.K!

Tack för att du kontaktar oss! 

Jag beklagar verkligen att du har haft problem med våran chatt och inte fått svar på ditt mejl ännu. Just nu är det många som kontaktar oss och det kan innebära lite längre väntetider, men vi försöker hjälpa alla så fort vi bara kan.

Vi har i dagsläget valt att inte ha en kundtjänst per telefon, om vi får möjlighet att erbjuda det i framtiden så ska vi självklart gå ut med den informationen då.

Jag har nu besvarat ditt mejl som du skickade till oss för några dagar sedan.

Önskar dig en fortsatt fin dag! :) 

Svara