Fråga

Internet är borta medan jag använder vanliga telefonsamtal

  • 16 December 2021
  • 6 svar
  • 129 visningar

Internet är borta medan jag använder vanliga telefonsamtal


6 svar

Användarnivå 5
Emblem +4

Internet är borta medan jag använder vanliga telefonsamtal

Det beror troligtvis på att Vimla som ende aktör på marknaden saknar funktionen VoLTE, som just möjliggör det du saknar. Du tvingas leva med det tills Telenor kommit ikapp övriga marknaden vad det gäller deras Vimla-abonnemang.

Hej!

Det här svaret är värdelöst för mig, jag behöver en kontinuerlig internettjänst under mina samtal för att använda andra applikationer inom samtalet, till exempel Bank IF. Det är oacceptabelt att leva med den här situationen, du måste åtgärda det omedelbart.

Hani Elaamer

Användarnivå 5
Emblem +4

Hej!

Det här svaret är värdelöst för mig, jag behöver en kontinuerlig internettjänst under mina samtal för att använda andra applikationer inom samtalet, till exempel Bank IF. Det är oacceptabelt att leva med den här situationen, du måste åtgärda det omedelbart.

Hani Elaamer

Konstigt att du tycker mitt försök till förklaring är värdelöst. Hade det varit bättre om jag inte försökt svara? Det har ju inte precis rasat in massa andra svar.

Du behöver troligtvis byta operatör.

Hej igen!

Naturligtvis är det bättre än ingenting, svaret var användbart från din sida men för mig fick jag inget att lösa mitt problem. Jag förväntade mig en mycket tydlig lösning åtgärda mitt problem samma som jag inte hade det tidigare.
Ibland tänker vi om vi vet saker som de andra borde veta. om du fortfarande vet hur man fixar det, bör du tydligt föreslå sätt att fixa det, inte skylla på mig och försöka förtydliga vad du menar med att byta operatör? menar du lämna Vimla? eller ändra några inställningar?.
Jag föreslår att du inte lämnar dina kunder vilse.

Hani Elaamer

Användarnivå 5
Emblem +2

Hej igen!

Naturligtvis är det bättre än ingenting, svaret var användbart från din sida men för mig fick jag inget att lösa mitt problem. Jag förväntade mig en mycket tydlig lösning åtgärda mitt problem samma som jag inte hade det tidigare.
Ibland tänker vi om vi vet saker som de andra borde veta. om du fortfarande vet hur man fixar det, bör du tydligt föreslå sätt att fixa det, inte skylla på mig och försöka förtydliga vad du menar med att byta operatör? menar du lämna Vimla? eller ändra några inställningar?.
Jag föreslår att du inte lämnar dina kunder vilse.

Hani Elaamer

Han menar att det är ingenting som Vimla stödjer idag.
Är det viktigt för dig så behöver du byta operatör, alltså beställa ett nytt abonnemang från t.ex.Telia, Tele2 eller 3 som stödjer den tjänsten att du kan prata och surfa samtidigt.
 

Användarnivå 5
Emblem +4

Hej igen!

Naturligtvis är det bättre än ingenting, svaret var användbart från din sida men för mig fick jag inget att lösa mitt problem. Jag förväntade mig en mycket tydlig lösning åtgärda mitt problem samma som jag inte hade det tidigare.
Ibland tänker vi om vi vet saker som de andra borde veta. om du fortfarande vet hur man fixar det, bör du tydligt föreslå sätt att fixa det, inte skylla på mig och försöka förtydliga vad du menar med att byta operatör? menar du lämna Vimla? eller ändra några inställningar?.
Jag föreslår att du inte lämnar dina kunder vilse.

Hani Elaamer

Du tycks ha missuppfattat detta forum. Jag har inga kunder här. Jag gav dig bara ett väldigt tydligt råd om hur du kan lösa problemen med Vimlas brister. Skaffa en annan operatör.

Svara