Har ni teckning idag söndag den 3 oktober 2021? kl 11:25

  • 3 October 2021
  • 9 svar
  • 154 visningar

Användarnivå 1

Hej 

 

Saknar teckning på min Vimla tfn, är de bara jag eller är ni fler? 


9 svar

Har inte heller någon täckning just nu. 

Har ingen täckning alls. När jag växlar från automatisk till att specificera Vimla får jag en halv minuts täckning, som sen försvinner. Har testat att stänga av både mobil, wifi osv, samt slagit på

flygplansläge, men problemet kvarstår.

 

LÖST: Om jag slår av 4G funkar det. Men nätet är fortfarande lite svajigt!

 

 

[Flyttad till Har ni teckning idag söndag den 3 oktober 2021? kl 11:25 ]

Samma problem för mig med. Ibland kommer det täckning nån minut sen helt borta ett bra tag igen 😕

 

[Flyttad till Har ni teckning idag söndag den 3 oktober 2021? kl 11:25 ]

Samma här. Den har kommit och gått hela förmiddagen för mig i Halmstad. Har mottagning någon minut sen försvinner den 20-30min för att dyka upp nån minut igen.

Jag antar att det är "täckning" du undrar om vi har. Nej ingen täckning, märkte det vid ca 11:30.

Samma i Lund, ingen täckning. Märkte det strax efter 11:00

Nu är det tillbaka för mig, funkar alltså.

Användarnivå 5
Emblem +2

Fungerar för mig, bor i Löddeköpinge. Kör förvisso alltid 3G så kan bero på det.

Har ni inte fått igång det än, så testa slå över till enbart 3G och starta om mobilen.

Användarnivå 5
Emblem +52

Hejsan allesammans! 

Superkul att se att ni har stöttat varandra igår när vi hade driftstörning! Det är precis det här som vi vill se på forumet. Även om vi inte vill att vi har några driftstörningar och att era abonnemang fungerar felfritt hela tiden. Med det sagt är det kul att ni ställer upp och byter erfarenheter med varandra och tillsammans kan hitta en gemensam nämnare med mera!

Till själva driftstörningen stämmer det alldeles riktigt. Vi hade en drifstörning mellan ca 9 på morgonen till ett på eftermiddagen. Det påverkade inte alla våra användare och inte på samma sätt för alla. Vissa märkte störst på surfen och andra hade ingen täckning alls. Detta är jättetråkigt och vi tycker att det är ännu tråkigare att det påverkade er! Vi jobbar på att bli mer stabilare så ni slipper tråkigheter som detta. Vid ett tiden var driftstörningen över och upplever någon av er fortfarande problem, starta om telefonen så ska det rulla på som vanligt. 

Har ni trots omstart ingen täckning, surf, sms med mera så kontakta våran support så hjälper de er vidare. 

Supporten hittar ni här:
Mail: hej@vimla.se
Chatt: vimla.se/chatt (vardagar mellan 9-16).
 

Svara