vill gärna PRATA med någon om vårt abonnemang!
det fungerar inte som vi önskar. vi får stå ute på gatan o prata om någon lyckas ringa till oss.
det börjar dessutom bli kallt!
Var snäll o hör av er!
Tack Eva
Bästa svar av Amanda_Vimla
Visa originalvill gärna PRATA med någon om vårt abonnemang!
det fungerar inte som vi önskar. vi får stå ute på gatan o prata om någon lyckas ringa till oss.
det börjar dessutom bli kallt!
Var snäll o hör av er!
Tack Eva
Bästa svar av Amanda_Vimla
Visa originalvill gärna PRATA med någon om vårt abonnemang!
det fungerar inte som vi önskar. vi får stå ute på gatan o prata om någon lyckas ringa till oss.
det börjar dessutom bli kallt!
Var snäll o hör av er!
Tack Eva
Telenor har ingen telefonsupport för sina Vimla-abonnemang.
Det minst dåliga då blir att kontakta Vimlas kundtjänst
Hej
Ajdå, så ska det inte vara! Du är varmt välkommen att höra av dig till vår support så att vi kan undersöka problemet och hjälpa er vidare. Snabbast svar får du i chatten på vimla.se/chatt som är öppen vardagar kl 9-16.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Det händer ibland! Skriv din mailadress så skickar vi dig en länk där du kan återställa ditt lösenord.