Fråga

dålig täckning

  • 6 October 2021
  • 2 svar
  • 68 visningar

vill gärna PRATA med någon om vårt abonnemang!

det fungerar inte som vi önskar. vi får stå ute på gatan o prata om någon lyckas ringa till oss. 

det börjar dessutom bli kallt!

Var snäll o hör av er!

Tack Eva


2 svar

Användarnivå 3
Emblem +1

vill gärna PRATA med någon om vårt abonnemang!

det fungerar inte som vi önskar. vi får stå ute på gatan o prata om någon lyckas ringa till oss. 

det börjar dessutom bli kallt!

Var snäll o hör av er!

Tack Eva

Telenor har ingen telefonsupport för sina Vimla-abonnemang.

Det minst dåliga då blir att kontakta Vimlas kundtjänst

https://www.vimla.se/kontakt

Användarnivå 3
Emblem +10

Hej @Eva Ebba Margret,

Ajdå, så ska det inte vara! Du är varmt välkommen att höra av dig till vår support så att vi kan undersöka problemet och hjälpa er vidare. Snabbast svar får du i chatten på vimla.se/chatt som är öppen vardagar kl 9-16.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Svara