Fråga

bort tappat simkort

  • 5 September 2021
  • 1 svar
  • 21 visningar

Hej!

jag spärrade mitt sim-kort för ett tag sen för första gången, eftersom jag behövde ett nytt då jag tappade bort det första. Jag hade fel adress och sim kortet skickades till fel adress. Jag vill nu få ett simkort till den adress som jag verkligen bor i och har redan spärrat 2 gånger men inte fått något sim kort hemskickat. Hur gör jag? Får inga svar av vimla support och det är väldigt akut för mig att få det nya sim-kortet. 

mvh


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +8

Hejsan @Mustafaa,

Snyggt att du har uppdaterat adressen! :raised_hands:

Jag har kikat och kan se att vi har skickat nya SIM-kort till dig senast idag och även i fredags den 3/9. Om adressen på ditt Mitt Vimla nu är rätt så ska det absolut dyka upp ett eller två SIM-kort i din brevlåda nu i veckan.

Skulle det vara så att adressen inte stämmer och du vill få ett SIM-kort skickat till en annan adress än din folkbokföringsadress, hojta till vår chattsupport idag och så löser vi det direkt.

Du hittar den här:

vimla.se/kontakt längst ned i det högra hörnet vardagar kl 9-16

Svara