✅ Besvarat

Avsluta pågående nummerflytt

  • 3 December 2021
  • 1 svar
  • 48 visningar

Mitt telefonnummer kom flyttas till er den 2021-12-8 . Jag vill jag stanna hos Comviq , kan ni Avsluta pågående nummerflyttet. Jag ångrade mig och vill ta bort beställningen. och lämna SIM-kortet. (Till vilken adress sker returen). Jag har mejlat hej@vimla.se i tre dagar nu utan att få någon svar/ hjälp. Jag har rätten till 14 dagars ångerrätt från och med dagen jag får hem Sim kortet  

Tack förhand 

icon

Bästa svar av Anonymous 3 December 2021, 22:18

Visa original

1 svar

Det är nog ingen som kan hjälpa dig här. Detta är et kundforum, där mest andra kunder skriver. Kontakta Vimlas kundtjänst istället.

https://www.vimla.se/kontakt

Svara