Allvarliga störningar - Vad är planen framåt?

  • 3 December 2020
  • 4 svar
  • 109 visningar

Användarnivå 1

Under den gågna perioden, senast under de närmsta dygnen, har Vimlas kunder fått utstå enorma driftstörningar, både under längre perioder och prepetativt vid flera tillfällen. Detta vittnar hela forumet om.

Detta har orsakat allvarliga problem. För att ge exempel. All 2-stegs authentisering har inte fungerat vilket lett till uteslutning från flera system och tjänster.

Man kan vidare fråga sig, har personer inte kunnat utföra samhällsviktiga funktioner som att ta emot ett samtal från läkare, eller ringa efter hjälp?

  • Varför har inte kunder informerats ordentligt om detta?
  • Vilka förändringar implementeras i kommunikationsplanen framåt, för att undvika detta?
  • Vilken form av kompensation gäller?

Extremt dåligt informerat och jag hoppas att det finns en förändringsplan som kommuniceras med kunderna snarast.


4 svar

Och kom nu inte o försök köpa er fria med gb för va ska du med alla dom till när det inte går att ringa 112!?, betalar ni huset om ja inte kan ringa brandkåren, utan står o fipplar med simkortet? Lägg era pengar o tid på ett driftsäkert nät, nu när det mobila är så gott som i monopol(min fasta lina knipsades innan jul)

Användarnivå 7
Emblem +33

Skulle också vilja veta vad ni gör för att åtgärda era driftstörningar, för det här är inte hållbart i längden.

Två månader sedan frågan ställdes och inte ett ord från Vimla. Vi är flera som vill ha svar på ovan frågor.

Vad håller ni ens på med?

man kan ju hoppas att anledningen till avsaknaden på svar,
är för dom felsöker och fixar problemet…

 

men ibland undrar man..

Svara