Fråga

Vimla tappade en kund

  • 23 June 2022
  • 4 svar
  • 135 visningar

Jag har tipsat min särbo om att byta till Vimla som jag själv haft problemfritt i flera år 

Döm om min förvåning när han nekas utlandssamtal för att han inte haft vanlig inkomst senaste året.

Nej, det är för att han inte har situationen att han behöver arbeta. Han är god för miljoner.... och han reser flera gånger om året…

Vimla, så pinsamt... ni har tagit en upplysning på honom, fann ni ngn anmärkning? 

 

Ledsen kund


4 svar

Jag har tipsat min särbo om att byta till Vimla som jag själv haft problemfritt i flera år 

Döm om min förvåning när han nekas utlandssamtal för att han inte haft vanlig inkomst senaste året.

Nej, det är för att han inte har situationen att han behöver arbeta. Han är god för miljoner.... och han reser flera gånger om året…

Vimla, så pinsamt... ni har tagit en upplysning på honom, fann ni ngn anmärkning? 

 

Ledsen kund

Detta är ett kund-till-kundforum. De flesta här är enbart andra kunder. Du behöver kontakta Vimlas kundtjänst.

Ja, han ringde dem och förklarade. 

Obevekeligt fick han nej utan fick till sig att ha en medsökande som hade lön. 

Ja, han ringde dem och förklarade. 

Obevekeligt fick han nej utan fick till sig att ha en medsökande som hade lön. 

Intressant att han ringde med tanke på att Vimla inte har något ingående telefonnummer.

Vilket nummer ringde han då?

Användarnivå 2
Emblem +2

Hejsan!

Det var tråkigt att höra. För att kunna aktivera utlandssamtal så krävs bla. en godkänd kreditupplysning och det är ett villkor som vi inte kan ändra på dessvärre - hur omständigheterna runt om än är. Så om det skulle bero på det, så är vi låsta tyvärr.

Jag misstänker att han fick tag på supporten via vår chatt? För precis som @Stronzo säger, så har vi inget telefonnummer att ringa och ingen telefonsupport.

Svara