Vimla AKUT!! Skicka ut GB eller lös!

  • 18 maj 2019
  • 7 svar
  • 0 visningar

Emblem

Ni måste göra något så att de som fått sin pott felaktigt nollad kan använda mobilen. Skicka ut ett par gig extra surf till alla eller nåt i den stilen.

Jag är inte själv i den stuationen eftersom jag har gott om surf kvar trots att 40 GB försvunnit, men detta är inte acceptabelt. De är ju inte ett tekniskt problem med nätet eller liknande utan något i ert system

Jag vet at supporten normalt sett inte är på plats under helger (men som på alla andra arbetsplatser) men när något akut uppstår måste insatser göras. Hade det bara varit fel i visningen hade det inte varit så farligt, men personer har blivit utan surfmöjlighet.


7 svar

@Asawi har rätt. Det här måste ni åtgärda. Jag är inte heller drabbad, tack och lov, men många är det.

Går det tekniskt så släpp på fri surf för alla tills ni löst problemet, annars så gör som Asawi föreslår med extra GB.

Användarnivå 7

Det är ju extra allvarligt med tanke på att Vimla support-personal faktiskt fanns på plats igår eftermiddag och forumet redan då var fullt med larmrapporter om detta problem. Men Vimla valde tydligen att blunda för problemet och gå hem och fira helg istället för att lösa kundernas problem. 😠

Hur f*n kan man göra så? Bara strunta i sina kunders problem och vara hemma och fira helgen ?


Vad är det för slags support Vimla är?!.@Sven

Användarnivå 7

@G.M sa:

Hur f*n kan man göra så? Bara strunta i sina kunders problem och vara hemma och fira helgen ?
Vad är det för slags support Vimla är?!.@Sven

Ja, det här med support/jour vid inträffade händelser utanför ordinarie "kontorsarbetstid" har inte Vimla löst på något bra sätt.

Emblem

Nu vet vi ju inte om dom faktiskt bara har gått hem eller om någon jobbar med problemet. Information behövs!

Min fru har blivit av med ca 60 GB!!! Helt otroligt att ingen svarar eller återkopplar. Man bara går hem på ledighet och har ”kickoff” istället för att se till så att kundernas problem löses......kundvärde??

Hej alla!

Som nämnt i denna tråd så har en mängd sparad data försvunnit för många användare.

I dagsläget så undersöker vi fortfarande vad som har orsakat detta. Skulle det visa sig att vi felaktigt dragit för mycket data från någon så kommer vi självklart att lägga tillbaka den mängden.

Som @Asawi säger så finns det några användare som helt fått sin data strypt pga detta. För dessa användare så har vi nu lagt på 2Gb, så att man kan använda surf under helgen, tills dess att vi vet vad som orsakat detta.


Så fort vi vet mer om detta så kommer vi att uppdatera om det här på forumet


Alex

Svara