Vill aktivera simkort!

  • 19 januari 2016
  • 7 svar
  • 24 visningar

Hej,

jag vill aktivera mitt simkort! Tele nr XXXXXXX

 

 

Edit: Tog bort mobilnummer /Viktor


7 svar

Användarnivå 4
Emblem +1
Hej @Lotski och välkommen till forumet!

Vanligtvis levereras simkort aktiva när man beställer nytt simkort. Ersättningssimkort dock inaktiva. För att aktivera simkortet är det bäst att du antingen mejlar Vimla på hej@vimla.se, eller på chatten. Chatten är öppen helgfria vardagar mellan 09.00 och 17.00 med lunchstängt 12.00-13.00. Chatten hittar du här: https://vimla.se/kontakt

Hör av dig här om du undrar något. För övrigt kommer jag ta bort ditt mobilnummer i ditt inlägg i och med att alla kan se den.

Hej och tack för svar!

jag behöver inte aktivera längre , använder mitt gamla fast med ny storlek på sim-kortet. Jag försökte hitta er chatt, men det blev visst så alla kunde läsa. Tack för du tar bort mitt nummer! ? . Supersnabbt att  få nytt simkort, toppenservice! 

Lotski 

Emblem +1

Hej @Lotski,

 

Jag har aktiverat ditt SIM-kort nu. :)

 

Ditt telefonnummer är borttaget i ditt inlägg.

 

/Viktor

Vill aktivera mitt sim kort med!

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Christian Davod 

Ditt sim kort från oss är redan aktiverat. Kontakta gärna vår chatt om du uppleve rproblem så får vi kika på det! 

Hej jag vill aktivera simkortet 

Användarnivå 6
Emblem +55

Hej @Said Quule,

Jag har nu aktiverat ditt SIM-kort som slutar med numret 687 (du kan kontrollera vilket SIM-kort är aktivt medan allt se att det 14-siffriga nummer som står på baksidan av själva SIM-kortet matchar det som står i Mitt Vimla under fliken Inställningar).

Ditt nya SIM-kort borde fungera redan nu om du sätter det i och startar om din mobil men ibland kan det ta upp till 20 min innan det kommer igång. 

Svara