Besvarat

Surf

  • 29 juni 2020
  • 3 svar
  • 112 visningar

Hej, 

Jag fick precis ett mejl och meddelande att min surf är slut?!?! HUR är det möjligt när jag precis betalat fakturan för månaden, fått ny suft, har sparad surf sen innan och ALLTID har på wifi hemma?!??!?

Jag använder mig enbart av surfen på dagtid på mina raster på jobbet och sedan om jag har något ärende efter jobbet. All övrig tid har jag wifi igång!!

Mvh Jennie 

icon

Bästa svar av Spotify 29 juni 2020, 22:02

0 gb enligt appen samt ett meddelande där med om att surfen är slut och att jag kan köpa till för 45kr...

Köp inte extradatan för 45kr/GB, det är alltid mycket billigare att byta till ett större abonnemang än att köpa extradatan hos Vimla. Undvik abonnemanget med 100GB för där sparas ingen data till nästa månad.

Visa original

3 svar

Användarnivå 4

Det kan ev. vara så att du fått ett lurigt sms från Vimla att MÅNADENS POTT är slut, men inte all surf.

Kan du surfa nu, efter du fått smset? Hur ser det ut när du loggar in på Mitt Vimla?

0 gb enligt appen samt ett meddelande där med om att surfen är slut och att jag kan köpa till för 45kr...

Användarnivå 3
Emblem

0 gb enligt appen samt ett meddelande där med om att surfen är slut och att jag kan köpa till för 45kr...

Köp inte extradatan för 45kr/GB, det är alltid mycket billigare att byta till ett större abonnemang än att köpa extradatan hos Vimla. Undvik abonnemanget med 100GB för där sparas ingen data till nästa månad.

Svara