✅ Besvarat

support

  • 10 januari 2021
  • 2 svar
  • 55 visningar

Hej! Jag vill inte längre ha abonnemang hos er. Kan ni avsluta mitt abonnemang eller ge mig ett nytt telefonnummer för att mitt nummer flytt blev nekad

icon

Bästa svar av Felix_Vimla 11 januari 2021, 10:56

Hej @Endzone!

Självklart kan vi hjälpa dig avsluta ditt abonnemang. Eftersom ditt abonnemang är inte aktivt än vill jag att du chattar med oss så kan vi hjälpa dig med avslutet.

Jag ser att din nummerflytt nekades eftersom vi fick svar att ditt nummer står på ett oregistrerat kontantkort. Det enklast sätt att lösa det och behålla ditt abonnemang hos oss är att kontakta din tidigare operatör och be dem att registrera ditt nummer på ditt namn och personnummer. Sedan kan du begär ett nytt försök på din nummerflytt hos oss, som kommer säkert att gå igenom denna gång.

Det kan du också göra när du chattar med oss. Chatten hittar du på vimla.se/kontakt eller som inloggad i Mitt Vimla och ör öppen vardagar mellan 09-16. :slight_smile:

Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +55

Hej @Endzone!

Självklart kan vi hjälpa dig avsluta ditt abonnemang. Eftersom ditt abonnemang är inte aktivt än vill jag att du chattar med oss så kan vi hjälpa dig med avslutet.

Jag ser att din nummerflytt nekades eftersom vi fick svar att ditt nummer står på ett oregistrerat kontantkort. Det enklast sätt att lösa det och behålla ditt abonnemang hos oss är att kontakta din tidigare operatör och be dem att registrera ditt nummer på ditt namn och personnummer. Sedan kan du begär ett nytt försök på din nummerflytt hos oss, som kommer säkert att gå igenom denna gång.

Det kan du också göra när du chattar med oss. Chatten hittar du på vimla.se/kontakt eller som inloggad i Mitt Vimla och ör öppen vardagar mellan 09-16. :slight_smile:

Brådkande Batteriet tar slut. Hur räddar jag kontakter påå min Iphone? 

Svara