simkort ej aktiverat

  • 1 September 2021
  • 1 svar
  • 15 visningar

Mitt nya simkort är inte aktiverat överflyttades 1/9 och ingen debitering för något abonnemang är gjord tacksam om de går att åtgärda.

Mvh Jesper Sydlén


1 svar

Användarnivå 5
Emblem +52

Hejsan @Charle Jesper!
Tack för att du skriver in på vårat forum! 

Jag har tagit en snabb koll på ditt abonnemang och hittar inget hos oss som ska hindra dig från att använda ditt abonnemang som vanligt. 

Då detta är ett publikt forum och vi skulle behöva personuppgifter från dig för att fortsätta med en felsökning så behöver du kontakta våran support. Innan du gör det kan det vara en bra idé att starta om din telefon utan simkort i telefonen och sedan sätta i simkortet igen. I vissa fall gör det att simkortet hoppar igång. 

Du hittar våran support här:

Mail: hej@vimla.se

chatt: vimla.se/kontakt (vardagar mellan 9-16).

Svara