Besvarat

Simkort

  • 11 oktober 2020
  • 4 svar
  • 89 visningar

Hej!

Jag beställde ett simkort 22/09/2020, men det inte anlänt än trots att det stod i ett mail jag fick från er att det kommer ta 2-3 dagar. Nu är det 19 dagar och inget simkort anlänt än. OBS: Jag betalade fakturan ändå 

M.V.H

icon

Bästa svar av Emil_Vimla 12 oktober 2020, 09:20

Hej @Ward,

Ajdå, det var inte alls bra!

Då misstänker jag att vi antingen har fel adress på dig eller att SIM-kortet kommit bort i postens hantering.

Logga in på Mitt Vimla → Kontouppgifter → Stämmer adressen vi har till dig där?

Gör den det går du vidare till Inställningar → Spärra SIM så skickar vi dig ett nytt.

Visa original

4 svar

Användarnivå 5
Emblem +28

Hej @Ward,

Ajdå, det var inte alls bra!

Då misstänker jag att vi antingen har fel adress på dig eller att SIM-kortet kommit bort i postens hantering.

Logga in på Mitt Vimla → Kontouppgifter → Stämmer adressen vi har till dig där?

Gör den det går du vidare till Inställningar → Spärra SIM så skickar vi dig ett nytt.

Tack för svaret, Adressen stämmer, så jag spärrar SIM kortet.

hej 

min sim kort är avstängd….. vad ska jag göra?

Användarnivå 5
Emblem +28

Hej @Luwam Habtamu,

Kom in i chatten på vimla.se/kontakt (vardagar 9-16) eller maila hej@vimla.se så hjälper vi dig!

Svara