pusat abonnemang

  • 7 januari 2021
  • 1 svar
  • 11 visningar

Mitt abonnemang blev automatiskt pausat på nyår Precis kl 12 ! 

Goodbye nyårs hälsningar!

Riktigt surt faktiskt.

Är väldigt besviken på vimlar 

Har inte den blekaste aning om varför.

De står att en räkning inte är betald.

Men de står på ett annat ställe att jag har en obetald räkning.

De går bara inte att hitta…

 


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +18

Hej @Karl Anders Viktor Larsson 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Svara