Pausat abonnemang

  • 31 mars 2020
  • 7 svar
  • 0 visningar

Fick ett mail att mitt abonnemang var pausat. Kan inte avbryta pausningen. Kollade även på mitt vimla och fakturorna är betalda.
Har både jour och jobb som kräver telefon. Har skickat mail och skrivet på facebook. Behöver hjälp snarast.


7 svar

Samma här. Och börjar bli trött på er kundtjänst som tar hundra år på sig att svara. Samt att detta ens sker, det går inte att nå mig och kan inte heller ringa/smsa/nå nät.

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Anders-Lindén145,

Jag har kikat på ditt abonnemang och ser att det låg en spärr på det som jag har nu begärt att tas bort. Ditt abonnemang borde fungera som vanligt inom kort då det ta upp till en timme.

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Dion-Vanessa-Ekedahl-Longo,

Jag beklagar att ditt abonnemang spärrades. Jag har sett till att spärren lyfts nu dock det kan ta upp till 1 timme innan ditt abonnemang kommer igång.

Hej, I have maybe similar problem like others with my subscription. To be specific, I have not being able to use my mobile internet for about two weeks now. I can see under Mitt Vimla that I have 56 GB left but I cannot make use of them to browser or do other things that require internet. Please check this!

Användarnivå 5
Emblem +6

Hi @Damasus-Okeke,

I've looked at your subscription in our system but couldn't find anything that would cause your data to not work. Can you check that you have mobile data activated in your mobile settings?

It has always being active. What I did now is to deactivate it and activate it again. Then, I restarted my phone; it's working now. Thanks!

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Damasus-Okeke,

Glad att höra att det funkar igen!

Svara