✅ Besvarat

nytt sim kort

  • 11 juni 2020
  • 8 svar
  • 238 visningar

Hej!

Min som har fått ett sms om nytt sim-kort som ska aktiveras idag. Jag kan verkligen inte hitta något brev från er. Skulle ni kunna skicka ett nytt. Och är det därför han inte kan ringa från sin telefon? Det står ingen täckning. 
mvh

Klara

icon

Bästa svar av Robin_Vimla 15 juni 2020, 14:42

 Hej @klaraberg 

Det gamla sim-kortet är inaktiverat då bytet till vår nya plattform Vimla 2.0 har skett. Jag skickar ut ett nytt sim-kort och det når er inom 1-3 arbetsdagar.

Med vänlig hälsning, Robin 

Visa original

8 svar

Användarnivå 1
Emblem +9

 Hej @klaraberg 

Det gamla sim-kortet är inaktiverat då bytet till vår nya plattform Vimla 2.0 har skett. Jag skickar ut ett nytt sim-kort och det når er inom 1-3 arbetsdagar.

Med vänlig hälsning, Robin 

jag vill beställa ett nytt sim-kort.mvh joakim antonsson

juag vill beställa ett nytt sim-kort. 

juag vill beställa ett nytt sim-kort. 


Samma här, tack

Jag vill beställa ett nytt sim kort tack.

Hur gör jag?

Med vänlig hälsning, 

Peter

 

Hej jag skulle behöva ett Nytt sim kort för sonen tappade bort sin telefon 😊

Behöver ett sim kort som fungerar har fått två som inte fungerar så skulle ni kunna skickat ett nytt? 

Användarnivå 1
Emblem +9

Hejsan! @Emanuel_salander @Emilie Linnéa 

Nytt SIM beställer du inne på Mitt Vimla -> Inställningar -> Spärra SIM. Dubbelkolla först under kontouppgifter om adressen vi har till dig är korrekt.

Svara