Nytt abonnemang

  • 5 april 2020
  • 4 svar
  • 0 visningar

Hej,


Ny här och tänkte beställa ett till abonnemang hos vimla men det går inte. Hur kommer jag i kontakt med supporten för att beställa ett abonnemang?


/Lisa


4 svar

Användarnivå 7

@Lisa-Therese-Maria-Sjöqvist sa:

Hej,
Ny här och tänkte beställa ett till abonnemang hos vimla men det går inte. Hur kommer jag i kontakt med supporten för att beställa ett abonnemang?
/Lisa

Kan det vara så att du försöker beställa ett nytt abonnemang med samma mailadress som ett befintligt abonnemang?

Det går i så fall inte. Hos Vimla kan man bara ha ett abonnemang per mailadress. Vill du ha flera abonnemang får du använda olika mailadresser.

@Sven

Hej,

Ja det stämmer!
Om inte det går så är det väldigt dåligt då jag vill ha 3 abonnemang samlade. Man ska ju inte behöva göra fler mailadresser bara för det?!

Användarnivå 7

@Lisa-Therese-Maria-Sjöqvist sa:

@Sven
Hej,
Ja det stämmer!
Om inte det går så är det väldigt dåligt då jag vill ha 3 abonnemang samlade. Man ska ju inte behöva göra fler mailadresser bara för det?!

Jag håller med dig och det har varit ett önskemål från kunderna i alla år. Men Vimla har inte kunnat förändra sina rutiner. Så vi är fortfarande fast med begränsningen att det bara går att ha ett abonnemang knutet till en viss mailadress.

Hejsan

Försöker åter skaffa ett abonnemang till min fru men lyckas inte denna gången heller.

Hon vill behålla sitt gamla nummer 0706816096

vilket jag skrev.

Skrev sedan hennes personnummer 3911175507 men får då svaret vi kan ej läsa personnumret.

Vad skall jag göra ??

Förra gången skulle vi få 10 kr rabatt på våra abonnemang hur med detta nu ??

Mvh

Elov Nilsson

Vimla-nummer 0725553225

Svara