Hej! Mitt nummerflytt misslyckades och nu vill jag beställa ett nytt nummer. Vad ska jag göra? Måste jag avsluta mitt abonnemang och beställa nytt? Isf kan ni göra det för mig.
mvh reza
Hej! Mitt nummerflytt misslyckades och nu vill jag beställa ett nytt nummer. Vad ska jag göra? Måste jag avsluta mitt abonnemang och beställa nytt? Isf kan ni göra det för mig.
mvh reza
Hej
Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).
Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.
Det händer ibland! Skriv din mailadress så skickar vi dig en länk där du kan återställa ditt lösenord.