Fråga

Nåt är knasigt med mitt abonnemang

  • 1 July 2021
  • 1 svar
  • 24 visningar

Hej,

Fick ett sms att min datamängd är slut. Skulle logga in för att höja abonnemanget men kommer inte in i appen. Tekniskt fel står det. Jag kan logga in via hemsidan men det står då att jag har ca 20GB kvar, att jag har 0GB Per månad (?!) och jag kommer inte åt att ändra någonting.

 

Mvh Per


1 svar

Användarnivå 4
Emblem +37

Hejsan @Per Andersson133!
Tack för att du skriver in till oss!
Förstår att det ser väldigt förvirrande ut! Vi har lite problem med hur det ser ut på mitt vimla just nu så det kan stämma rätt bra. Däremot ska du kunna surfa som vanligt fortfarande. Är det så att du fortfarande har problem med surfen rekommenderar jag att du kontaktar våran support. 

Du hittar dem här:

Mail: hej@vimla.se

chatt: vimla.se/kontakt (vardagar mellan 9-16).

Svara