Fråga

hjälp!

  • 15 november 2020
  • 2 svar
  • 15 visningar

Hej 

har nu beställt ett abonnemang av er med nummerflytt till mig. Har idag operatör 3

Mitt abonnemang går ut 4/2-2021 på 3 så nummerflytt till er sker 5/2-2021

men antar att mitt abonnemang hos er inte väntar utan påbörjas idag?

 

försökte även beställa till min dotter som är 14 år

Har henne som extra användare på 3.

så hennes nummer står på mig.

skrev i mitt personnummer på hennes flytt och abonnemang men kom inte vidare eftersom mitt personnummer inte är under 18 år?

 

jag står ju på hennes nummer i dag.hur gör jag?

måste hon ha egen Mail till kontot?

 

fattar ingenting.

om det är jätte krångligt så vill jag att ni tar bort min vimla beställning med nummerflytt och abonnemang 

 

mvh cilla 

 

 


2 svar

Användarnivå 5
Emblem +19

@Hanna Cecilia 

Jag tror du har fastnat på email adressen. Det måste vara en unik e-postadress för varje abonnemang hos Vimla då den även används som användarnamn för inlogg till Mitt Vimla. Du behöver använda en annan e-postadress för din dotter för att beställningen ska gå igenom.

Användarnivå 5
Emblem +53

Hej @Hanna Cecilia,

Jag tror MichaelF är inne på någonting där med e-posten. Det måste vara en unik e-postadress kopplad till varje nummer :)

Gällande dotterns abonnemang så börjar du med att fylla i hennes perssonnummer och sedan kommer ditt personnummer att efterfrågas eftersom du är målsman.

Abonnemanget kommer ligga inaktivt i våra system och hoppa igång först när nummerflytten sker :)

Svara