Fråga

hjälp

  • 8 oktober 2020
  • 1 svar
  • 26 visningar

Hej. Det är som så att jag har hjälpt min granne med att skaffa vimla. Men när det skulle göras blev en siffra fel 6an ska vara en 5a i numret. Jag har skickat angående detta innan men det har ändå inte ändrats. Det står att abonnemanget är avslutat MEN det är fel som är avslutat. Nu har det gått ett tag & fick ingen hjälp förra gången. Min granne är som sagt lite äldre & förstår inte det tekniska så bra därav hjälper jag henne men inte fått hjälp. Hon har betalt faktura men betslt för något hon inte använder som det ser ut. Även hon har skrivit till er. Det e hennes mail så hon lär svara er.


1 svar

Användarnivå 5
Emblem +28

Hej @Mona Christina,

För att vi ska kunna lösa detta behöver vi tillgång till lite personuppgifter och eftersom abonnemanget inte står i dina uppgifter hos oss kan vi inte hjälpa till via dig utan din grannes godkännande.

Har din granne mailat oss kommer hen inom kort att få hjälp med sitt ärende.

Svara