Fråga

FELKOD 13

  • 19 December 2021
  • 4 svar
  • 49 visningar

Hej! Försöker beställa ett abonnemang men får felmeddelande: oj något gick fel. Testa igen med en annan mailadress eller kontakta vår support (felkod 13). Testat med olika mailadresser men det fungerar inte ändå.


4 svar

Användarnivå 5
Emblem +4

Hej! Försöker beställa ett abonnemang men får felmeddelande: oj något gick fel. Testa igen med en annan mailadress eller kontakta vår support (felkod 13). Testat med olika mailadresser men det fungerar inte ändå.

Skapa en helt ny mailadress på t.ex. gmail.com eller gmx.com och testa med den.

Redan testat det 

Användarnivå 5
Emblem +2

Redan testat det 

Prova gör det genom webbläsaren i datorn och har du redan testat det så töm cachen i webbläsaren och testa igen, gör sedan som Induktion skrev.

Användarnivå 4
Emblem +20

Hej @Ida Sofia,

Har du fortfarande inte lyckats slutföra beställningen, vänligen kontakta vår support och så kikar vi närmre på det och hjälper dig :slight_smile:

Chatt: vimla.se/chatt (vardagar mellan 9-16)
Mejl: hej@vimla.se 

Svara