Fel namn på ungdomsabbonemang

  • 1 april 2020
  • 1 svar
  • 4 visningar

Jag betalar för ett eget och ett ungdomsabbonemang. Tyvärr står mitt namn även på det andra, trots att jag minns att vi registrerade det med rätt förnamn och personnummer. Måste det vara så? Annars, hur ändrar man? Det räcker att ändra ett förnamn.

Jag är däremot fakturamottagare på båda, och får båda fakturorna på samma epost så det är OK.


1 svar

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Ola-Blomstrand,

Om det är ett ungdomsabonnemang till t.ex. ditt barn, ska ditt namn stå på abonnemanget som målsman, även om det inte är du som använder abonnemanget. Om den som använder abonnemanget är nu över 18 kan vi ändra namnet så att det står på ett annat namn. Du kan skicka mig vilket nummer det gäller via PM så kan jag ta en djupare titt på det.

Du kan skicka mig PM genom att klicka på mitt användarnamn och sedan på Skicka PM-knappen på min profilsida. :)

Svara